FC Bayern - Behind The Legend Folge 1
S1, A1: Wat is FC Bayern? De eerste aflevering van 'FC Bayern – Achter de Legende' geeft een antwoord op deze vraag. Het team rond coach Hansi Flick staat op het punt om het meest succesvolle seizoen in de geschiedenis van de club af te ronden. De serie laat je deze bijzondere prestatie van dichtbij meemaken. Tegelijkertijd staat het clubbestuur, dat uit levende legendes bestaat, voor grote veranderingen.