FC Bayern - Behind The Legend Folge 2
S1, A2: De tweede aflevering van 'FC Bayern – Achter de Legende' kijkt naar de toekomst - welke visie moet de club volgen? Na het succes in Doha kreeg het team met de harde werkelijkheid van de Bundesliga te maken. Er wachten pijnlijke wisselingen in de ploeg. Met zijn project ‘AHEAD’ toont Oliver Kahn toekomstperspectieven. Privéportretten geven inzicht in het management van de club.