S1, A3: De derde aflevering van de Amazon Original 'FC Bayern – Achter de Legende' richt zich op het uitgroeien van de club tot een wereldwijd merk. We begeleiden Robert Lewandowski naar de verkiezing van de wereldvoetballer en zien hoe de club zich tot een zwaargewicht in het Europese clubvoetbal heeft ontwikkeld. Voor het team is de wedstrijd tegen RB Leipzig een zware test.