FC Bayern - Behind The Legend Folge 4
S1, A4: De vierde aflevering van 'FC Bayern – Achter de Legende' gaat over de zware uitdagingen van de beslissende fase van het seizoen. De ploeg heeft in de Champions League een lastig probleem op te lossen en coach Hansi Flick blijft onder publieke druk te staan. We kijken ook terug op legendarische momenten waarop de 'sta-op-mentaliteit‘ van de club op de proef werd gesteld.