FC Bayern - Behind The Legend Folge 5
S1, A5: Aflevering vijf van de Amazon Original 'FC Bayern – Achter de Legende' gaat over de wil van de club om te winnen. Na de dramatische uitschakeling in de Champions League ligt de focus op de strijd om de Bundesliga. Een bezoek aan de FC Bayern Campus geeft inzicht in het werken met jong talent. Coach Hansi Flick licht het team in over zijn beslissing over zijn toekomst.