FC Bayern - Behind The Legend Folge 6
S1, A6: De zesde aflevering van de Amazon Original 'FC Bayern – Achter de Legende' gaat over een emotioneel afscheid en een nieuw begin. Belangrijke pijlers van het team van de afgelopen jaren verlaten de club: Karl-Heinz Rummenigge draagt het bestuursstokje over aan Oliver Kahn en het nieuwe team rond coach Julian Nagelsmann gaat komend seizoen aan de slag.