Fomo
S1, A2: Vastbesloten om in het heden te leven, gaan Sophie en de rest naar een exclusieve nieuwe club voor een wilde avond uit. Valentina heeft twijfels over haar relatie met Charlie. Sid pusht Jesse om open te staan voor de liefde. Ellen probeert haar geluk bij de vrouwen in de club.