FLCL Fool on the Planet
S2, A5: Het strijkijzer heeft schade aangericht aan de fabriek en staat nu rechtop. Raharu vertelt de klas dat ze gelukkig getrouwd en zwanger is. De enige manier om gelukkig te worden is door naar een pretpark te gaan (geleid door Tonkichi).