For Better or For Worse
S5, A21: Als Sarah Brody ermee confronteert dat hij haar vader is, besluit ze dat ze niet wil dat hij langer deel uitmaakt van zijn leven of dat van Nora, maar Nora kan hem niet laten gaan. Olivia heeft moeite met de komst van baby Daniel in het gezin.