9-1-1: Nashville Forces of Nature
S1, A3: Ryan neemt de leiding over kazerne 113 te midden van meerdere crises. Het team rukt uit voor een gevaarlijke melding: een kind zit vast in een trailer die aan een historische brug in Nashville hangt. Blythe brengt Dixie een langverwacht bezoek.