Forever Young
S2, A13: In 2021 vertellen de volwassen Rainbow, Johan en Santamonica heel verschillende verhalen over wat er gebeurde in de zomer dat ze allemaal hun nieuwe fiets kregen. In de jaren 80 komt de grootste angst van Alicia uit als een van de kinderen verdwaalt.