S2, A22: Als de jonge moeder Kara een toeval krijgt terwijl ze haar zoontje in bad doet, verdrinkt de baby bijna. House kan niet bepalen waar Kara's toevallen vandaan komen en hij en het team zoeken naarstig naar de oorzaak en proberen tegelijk haar baby weer te reanimeren. Als moeder en zoon beide compilcaties vertonen moet Kara's man een paar moeilijke beslissingen nemen.