S16, A10: De voormalige chef van Rollins uit Atlanta brengt een bezoek aan New York City samen met zijn nieuwe rechercheur, die bewusteloos wordt aangetroffen in de badkamer van haar hotel. De beginnende rechercheur doet aangifte van verkrachting maar komt er dan op terug, hetgeen Rollins confronteert met een duistere periode uit haar eigen verleden.