Fork in the Road
S5, A20: Conrad en Cade werken samen met een Medicare-patiënt die meer duidelijkheid kan geven over de fraude met recepten. Ondertussen werkt Leela zich uit de naad om een gesprek met Devon te vermijden, en ze begint fouten te maken. Vervolgens proberen de Raptor en Padma tot een compromis te komen over hoe verder te gaan. Kit en Bell nemen een belangrijke beslissing over hun toekomst.