Fossiel
S1, A12: Terwijl de mannen van de firma plannen om naar een grote bokswedstrijd te kijken, gaat Ally uit met een mannelijk kunstmodel met een grote eigenschap. Ook vecht ze tegen de seksuele aantrekkingskracht van een 19-jarige cliënt die is beschuldigd van aanranding en wordt ze gekweld door hallucinaties van een dansende baby.