S1, A6: In Aureatia krijgen Soujirou het Wilgenzwaard en Yuno de Verre Klauw van Hidow de Klem een belangrijke missie. Ondertussen inspecteert Dakai de Ekster in het Nieuwe Vorstendom Lithia de kamer van Curte van de Schone Luchten.