S5, A8: Coach Taylor (Kyle Chandler) is bang dat het team uit elkaar valt, terwijl Vince (Michael B. Jordan) ruzie zoekt met zijn teamgenoten; Tami (Connie Britton) is bezorgd om een van haar leerlingen.