Shameless Frank the Plumber
S3, A9: Fiona begint aan een nieuwe baan én een nieuwe verhouding, terwijl Frank mogelijk het nieuwe gezicht van de LGBTI-gemeenschap wordt, met dank aan een invloedrijk lid van de 'Paarse maffia' (BRADLEY WHITFORD).