Freedom (Part 2 of 2)
S4, A17: Meredith en Derek krijgen een laatste kans voor hun klinische proef. De chirurgen werken samen om een jongen uit een blok beton te bevrijden. Lexie achterhaalt informatie over George's status als co-assistent.