Walker: Independence Friend of the Devil
S1, A5: Wanneer een oude vriend de stad binnenrijdt, bevindt Tom Davidson zich in de onmogelijke positie om een voormalige partner in de misdaad te helpen en tegelijkertijd de schijn op te houden als de nieuwe sheriff van de stad.