S1, A7: Na de hectiek op de varkensboerderij en de zenuwslopende eliminatie, mogen onze influencers door naar de laatste locatie. Naar de kippen in Deurne. Hier nemen ze hun intrek in een bijzonder slaapvertrek tussen 37.000 kippen! Wie krijgt er veren in zijn reet en wie solliciteert er naar pek en veren? Eén kandidaat die zich profileert als haantje de voorste, zorgt voor een grimmige sfeer.