The Office Fun Run, Pt 2
S4, A2: Deel 2 van 2 delen. Op zoek naar een remedie – speciale première. Een bizar ongeluk geeft Michael (winnaar van een Golden Globe Steve Carell) het idee dat het kantoor vervloekt is.