Hot in Cleveland Funeral Crashers
S3, A3: Elka leert Melanie en de meisjes hoe ze een begrafenis kunnen crashen, om Melanie te helpen een ontbrekende jurk te vinden. Joy en Victoria moeten dingen uit hun verleden onder ogen zien, terwijl Elka zich herenigt met Roy (John Mahoney) een voormalige kennis.