Sleepy Hollow Ga Waar Ik u Zend
S2, A4: Abbie en Crane gaan op zoek naar een vermist kind uit Sleepy Hollow. Ze ontdekken een wezen dat verwant is aan de Rattenvanger van Hamelen en komen erachter dat de band die de familie met het wezen heeft, verband houdt met een eeuwenoude vloek.