American Housewife Gala-veiling
S2, A8: Nadat het haar niet is gelukt om geld in te zamelen, besluit Katie om zich tot de duistere kant van liefdadigheid te wenden. Samen met Oliver luist ze rijke gezinnen in Westport erin zodat ze spullen doneren voor het lentegala. Greg gaat met Taylor en Anna-Kat naar een opvoering over de Onafhankelijksoorlog.