S5, A5: De cast van The Muppet Show is blij – en een beetje nerveus – als ‘stoere jongen’ gastster James Coburn in de show komt. Maar als James Animal laat zien hoe je correct een stoel sloopt, is Animal onder de indruk en wordt een gretige leerling. Animal leren ontspannen en een Zen-percussionist te worden, is lastiger – zeker als hij een gong te pakken krijgt! Deze extreem serene aflevering heeft een ode aan de roerige jaren ’20 met Big Jimmy en Gonzo, Banana Nose Maldonado in Bear on Patrol en een lopende grap met een octopus!