The Cleveland Show Geboren verkoper
S1, A4: Cleveland zoekt een nieuwe baan, dus stelt Tim hem voor bij Waterman Cable. Als Cleveland echter een topverkoper blijkt te zijn, wordt Tim jaloers en wenst hij Cleveland allerlei slechte dingen toe. Maar dan heeft Cleveland een paar tegenslagen en laat Tim zich toch van zijn beste kant zien.