S1, A1: Phinny moet een nieuwe brug bouwen zodat de kinderen van Petsburg naar school kunnen. Burgemeester Gilmore geeft Phinny de opdracht een skatepark aan te leggen, maar een onverwoestbaar rotsblok staat hen in de weg.