Bubble Guppies Gebouwen Bouwen
S1, A4: Goby komt langs een bouwterrein, waar hij ziet hoe een huis wordt gebouwd. De guppies willen ook iets bouwen: een huis voor Bubble Puppy. Ze leren wat voor gereedschap je nodig hebt en welke materialen geschikt zijn.