S1, A2: Devin speelt een proefwedstrijd voor een club die speelt op hoog niveau en ze is blij met de positieve opmerkingen van de coach. Van haar ouders mag ze niet spelen voor beide teams, dus verruilt Devin de Kicks voor het betere clubteam. Als ze niet wordt geselecteerd bij de club, moet Devin weer in de gratie zien te komen bij de Kicks, die ze in eerste instantie had gepasseerd.