Nordin Geen lijst betekent geen toegang
S1, A4: De sportdag komt eraan, maar de leerlingen van De Ekster weten één ding zeker: ze gaan keihard verliezen. Nordin heeft daar maling aan—als winnen niet lukt met talent, dan met slimme trucs. Terwijl hij een plan smeedt om de tegenstanders uit te schakelen, ontdekt Vera een geheim dat Nordin alles kan kosten. Ondertussen richt Hayat haar eigen partij op. Is Nederland klaar voor een Kynani?