Aktris Geen reden
S1, A1: Yasemin Derin, een beroemde actrice in Turkije, leidt al jaren een dubbelleven. Yasemin verbergt zich achter haar roem als ze een nieuw doelwit achtervolgt op het gala van haar nieuwe film. Yasemin heeft een afspraak met Rafet, een van de toonaangevende producers in de filmwereld. Ze rijdt mee met haar chauffeur Ahmet, de enige persoon die haar geheime identiteit kent.