S1, A1: In de oude Egyptische necropolis van Saqqara ontdekken archeoloog dr. Ramadan Hussein en zijn team een uniek ondergronds grafcomplex. Het verbergt de geheimen van het eerste volledig intacte uitvaartcentrum van het oude Egypte. Volg het team terwijl ze de ondergrondse kamers verkennen en de verzegelde, 2600 jaar oude sarcofagen en heilige begraafrelieken openen en geheimen ontrafelen die sinds het tijdperk van de farao's zijn vergeten.