Rosewood Geheimen en geniepige moordenaars
S2, A2: Als Rosie en Villa ontdekken dat hun moordslachtoffer een overlijdensakte van drie jaar geleden heeft, worden ze belast met het achterhalen van de waarheid over zijn identiteit. Terwijl ze worstelen om het mysterie rond zijn dood en die van Eddie op te lossen, probeert TMI opnieuw contact te maken met Pippy en vindt Donna het moeilijk om een geheim voor haar familie te bewaren.