S3, A3: Een psychiater schrijft Ally medicijnen voor om een einde te maken aan haar hallucinaties over Al Green. Cage en Nelle vertegenwoordigen een student die geschorst werd door de school nadat hij had gekust met een medestudente. Billy gaat naar een les over mannen en gevoelens.