The Muppets Generally Inhospitable
S1, A15: Miss Piggy breekt haar been tijdens het oefenen van een dansnummer. Kermit roept het hele team bij elkaar om 'Up Late' vanuit het ziekenhuis uit te zenden. In de studio vinden Rizzo, Pepe en Yolanda creatieve manieren om Pizza bezig te houden zodat hij de show tijdens Kermits afwezigheid niet verpest.