Cat’s Eye Gentleman Thief is Here!
S1, A5: Kamiya, een juwelendief die zichzelf Rat noemt, raakt geïntrigeerd door Hitomi in het Cat’s Eye café. Nadat hij met succes het schilderij steelt dat Cat's Eye op het oog had, ontdekt hij hun ware identiteit.