Veep Georgia
S6, A3: Selina helpt de eerste vrije en democratische verkiezingen in Georgië te overzien en wordt herenigd met een oude vriend. Mike en Gary verhullen het bewijs van een grote fout. Dan probeert Amy te helpen.