S5, A10: Om de 100e aflevering van zijn podcast te vieren, nodigt Franklin Katie en de familie uit voor een gastrol in zijn show; Greg vraagt Lonnie zijn campagnemanager te worden om zijn aanwezigheid op social media te vergroten.