Getting to Know You
S6, A11: Terwijl ze op Bora Bora zijn, heeft Kourt moeite om Scott en Rob vrede te laten sluiten en ontdekt de waarheid over Scotts drankgebruik. Kris’ zelfbeeld dreigt haar viering te verpesten.