S1, A2: Emir ontkomt aan een explosie, maar Fredrika kan niet weg. Terwijl hij vlucht, probeert zij niet op te vallen in de lokale gemeenschap. Emirs niertransplantatie gaat niet door en zijn dochter Mila gaat met zijn ex naar Dubai verhuizen. Fredrika vindt Emir terug en haalt hem over om haar te helpen. Ze slagen erin om terreurorganisatie De Beweging te lokaliseren, maar worden gevangengenomen.