Star Wars: The Clone Wars Gevangenen
S4, A3: De strijdkrachten van de Republiek en Mon Calamari zijn verslagen en gevangengenomen door Riff Tamson, die als nieuwe koning over Mon Cala wil heersen en gesteund wordt door de Separatisten. Met hulp van Ahsoka, is het aan prins Lee-Char om de mensen van zijn planeet te verenigen – Mon Calamari en Quarren – om de oceanen te ontdoen van de Separatistische indringers.