Crash Course Gezichten op een billboard
S1, A1: De concurrentiestrijd tussen RJ en het Batra-Instituut wordt intenser wanneer de jaarlijkse All India-ranglijst gepubliceerd wordt. De nieuwe lichting studenten lijdt het meest onder de concurrentie; ze vinden het moeilijk om vreugde te vinden in hun nieuwe, monotone levens.