GILFs
S4, A4: Na Elka en Mamie Trick Joy in het opnemen van een online promo voor hun "GILFS" datingservice, begint Joy door talloze senioren te worden geraakt. Victoria's nep, publiciteit-stuntrelatie met haar co-ster begint heel reëel te worden. Ondertussen kan Melanie niet stoppen met sms'en van Alec, hoewel ze weet dat hij op vakantie is met zijn vriendin, Carmen (Morgan Hewitt).