Garo: Vanishing Line Gina
S1, A3: The beautiful Gina tries to infiltrate her way to the top floor of a building owned by a big-time gang boss, but finds out it's a bit more than she can handle. She meets up and asks Sword for help, sweetening the deal with a little bait of El Dorado.