Girl of Steel
S3, A1: In de première van het derde seizoen verwerkt Kara het verlies van Mon-El door zich volledig te storten op haar rol als Supergirl en de mysterieuze, nieuwe dreiging voor National City. Alex bekent een geheim aan Maggie (terugkerende gastrol van FLORIANA LIMA) over hun aanstaande huwelijk. Een inwoner van National City heeft een mysterieuze connectie met Kara en Lena zet een gewaagde stap.