Gitaarleugenaar/ Muzikale vrienden!
S1, A6: Like wil Lola verleiden en neemt een video op waarin hij gitaar speelt. Lola vind het helemaal geweldig en wil er graag meer van zien! Maar dat zint Like niet: hij kan namelijk niet echt gitaarspelen. Hij deed maar alsof! Het is heerlijk om naar muziek te luisteren! Maar het is wat minder als je vrienden erg onhandig zijn. In de Top 5 komen de vervelendste muzikanten, die met Like zijn bevriend, aan bod!