S1, A2: De vonken vliegen in het rond op het jaarlijkse Ironwood Firefly Festival. Caitlyn waagt een sprong in het diepe. Zac racet tegen Harris Bowers voor hij daar klaar voor is. Marcel onthult z'n eigen logo. Curtis wordt de louche wereld van z'n broer Ray ingetrokken. Oom Logan krijgt een kans aangeboden.