S1, A4: Lucas wil een waaghals worden, net als zijn vader vroeger, maar zijn roekeloze stunts maken mensen nerveus en leiden vaak tot botbreuken en schade aan eigendommen. Op het Halloweenfeest vindt hij een paar wormen in het Biddlehuis en hij neemt ze mee naar huis. Hij komt er al snel achter dat dit geen gewone wormen zijn.