Supernatural Good Intentions
S13, A14: Sam, Dean en Cas proberen de breuk te openen. Jack en Mary ontsnappen aan Michael en vinden een bondgenoot in Bobby Singer (JIM BEAVER) uit de apocalyptische wereld.